Älskade katt
Igår var de ett år sen denna pärla föddes. Ett år sen jag första gången la ögonen på henne och hennes bröder och ville verkligen ha henne. Vi skulle inte ha katt just då. Magnus han ville va utan då vi ett år i Anna hade fått ta bort cosmos. Men eftersom hon har rasen maine coon i sig vilket är min dröm katt. Så kände jag bara att jag ska ha!

Hon var ensam tjej i kullen och den som var blå/grå.. Jag lyckades övertala Magnus och fick tinga henne. Zelma är en blandning av 75% maine coon och 25% ragdoll.
Det är en dyr mojje jag köpte men hon är min och jag älskar henne så mycket även om hon nu har börjat klättra i mina gardiner så jag blir galen. 

Men de är som alla andra av mina katter för alla har varit mina. Så är hon verkligen speciell, lyckas alltid få tag på speciella katter
 Tuggar dom inte sladdar så klättrar dom på väggarna eller gardinerna. 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress