20+6
Igår gick vi in i vecka 22. Än så länge känner jag fortfarande inte några sparkar, jag hoppas ju att moderkakan inte kommer ligga i framkant allt för länge till. För den enda gången jag känner något är när skorven sparkar mig på kissblåsan och får springa på toa konstant.
 
Nu har jag varit utan akupunktur i snart 2 veckor och jag känner att jag behöver verkligen behöver det. Min höft och rumpa är så stela nu att de inte är sant. Har även börjat få ont i ljumsken. Höger sida är den sida jag har extrema problem med mina foglossnigar. Jag ska köpa mig en tens maskin för ryggen. För nu kan jag inte sitta för länge i soffan eller nånstans utan att få jätte ont. För foglossnigarna har börjat trycka på ryggen också. 
 
Har börjat svanka som fan också. Alltid varit svankig men nu är de sinnessjukt mycket.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress